TV med Bland Selv
Dette er en service som YouSee tilbyder medlemmerne af Jellingnet, og det er derfor YouSee kundeservice du skal kontakte
med spørgsmål til dette. Yousee har flere indgange til support og kundeservice:
Bestilling og support:
TV med "Bland Selv" - Tlf.: 7070 4070
Mandag-fredag kl. 08.00-17.30
fredag kl. 10.00-16.30
Når du vil bestille eller når du har problemer med at bestille TV med "Bland Selv" eller tilkøbe tv-pakker.
YouSee kundeservice, tlf.: 7070 4040:
Mandag-fredag kl. 08.00-17.30
fredag kl. 10.00-16.30
Hjælp til priser, og køb af nye produkter, såsom bredbånd, mobil og fastnet.
YouSee Support, tlf.: 7070 4040:
Mandag-fredag kl. 08.00-20.00
Lørdag-søndag kl. 10.00-20.00
Hjælp med opsætning og brug af produkter samt fejlmelding.
Fejlmelding af TV, se herunder "problemer med TV-signalet"
Sådan virker "TV med Bland Selv"
Vi har lavet en side der fortæller, hvordan "TV med Bland Selv" fungerer.
Se den her
Problemer med TV-signalet
Har du ikke noget TV-signal, og din NABO heller ikke har tv-signal, eller har du andre TV relaterede problemer, kan du fejlmelde direkte til foreningens reparatør, Jelling Radio-TV, Tlf.: / Vagttelefon 7587 2144.
Foreningen har ingen aftale om udrykning udenfor normal arbejdstid. Ved større nedbrud rykkes der normalt ud indenfor få timer.
Jeg ønsker at købe/leje en digital boks:
Jelling Radio & TV, Stationsvej 8 i Jelling, sælger tv-bokse.
Pakkeskift:
Du kan anmode om pakkeskift her
Problemer med regninger:
Jelling Radio & TV varetager alt ved udsendelse af regninger, rykkere, lukning og genåbning af abonnementer.
Kontakt på Tlf.: 7587 2144 i dagtimerne.
Problemer med Bredbånd
Det abonnement du har på bredbånd er direkte mellem YouSee og dig.
Du skal derfor kontakte YouSee hvis du har problemer, både med forbindelse eller regninger.
YouSee butikken i Vejle, tlf.: 2938 5232 (Special nummer)
Mandag-torsdag kl. 10.00-17.30
Fredag kl. 10.00-19.00
Lørdag kl. 10.00-15.00
I butikken kan de hjælpe dig med, oprettelser af både bland selv, bredbånd og mobilabonnementer
E-mailproblemer, valg af pakker på ”TV med Bland selv”.
De kan f.eks. IKKE hjælpe hvis du har problemer med din bredbåndsforbindelse eller dårligt eller manglende tv-signal.
Hvis der er travlt i YouSee butikken, kan du lægge en besked. Personalet vil derefter kontakte dig, og det vil normalt ske samme dag.
YouSee kundeservice, tlf.: 7070 4040:
Mandag-fredag kl. 08.00-17.30
Fredag kl. 10.00-16.30
Hjælp til priser, og køb af nye produkter.
YouSee Support, tlf.: 7070 4040:
Mandag-fredag kl. 08.00-20.00
Lørdag-søndag kl. 10.00-20.00
Bemærk at du IKKE kan lave en fejlmelding, hvis du har hemmeligt nummer.
Kontakt Jellingnet
For at du som medlem af Jellingnet altid får den bedste vejledning, har vi lavet den aftale, at vores leverandører, der har den fornødne viden og uddannelse, skal vejlede dig når du har problemer.
Bestyrelsen kan derfor ikke hjælpe dig med egentlig fejlretning og fejlmelding.
Information eller dårlig service:
Hvis du oplever manglende eller dårlig service fra en af vores leverandører, eller blot ønsker information om foreningen, kan du os på tlf.: 7172 3354.
Vi svarer primært på hverdage mellem 16-18. Møder du vores mobilsvar, så indtal besked og vi kontakter dig.
Du kan også sende en e-mail: formand(snabela)jellingnet.dk.