VIGTIGE KONTAKTNUMRE: Problemer med TV-signalet, Tlf.: 7587 2144 | Problemer med Bredbånd el. Telefoni, Tlf.: 7070 4040 ..... Læs mere

Pakkeskift – bekræftelse

pakkeskift_300pPakkeskiftet bliver udført af foreningens serviceudbyder, i henhold til reglerne.

Fik du ikke læse vores betingelser for opbevaring af dine data, kan du gøre det her

Pris og betaling:
Pakkeændring kan ske fire gang årligt og koster kr. 395,00, til dækning af udskiftning af filter.
Gebyret opkræves i forbindelse med pakkeskiftet.

 

groen-streg

 

Skifter du NED i pakkestørrelse:
Skifter du fra NED i pakkestørrelse, f.eks: “Stor pakke” til “Lille- eller Mellempakken”, eller fra “Mellempakken” til “Lille pakke” vil tilbagebetaling blive udført således. Oplyser du dit registreringsnummer og kontonummer overfører vi pengene til din konto. Modtager vi ikke registrerings nummer og kontonummer, vil beløbet blive modregnet i næste års opkrævning.
Du skal regne med ca. 14 dages ekspeditionstid fra pakkeskiftet er udført.

Hvornår udføres pakkeskiftet?
Afhængigt af hvornår du har bestilt dit pakkeskifte udføres det så hurtigt som muligt efter enten
den 1. januar, 1. april, 1. juli. eller 1. oktober.
Har du f.eks. bestilt dit pakkeskifte den 10. marts, udføres pakkeskiftet pr. 30 juni.
Der kan godt gå nogle dage inden pakkeskiftet udføres, men du betaler naturligvis for din nye pakke fra skæringsdatoen.

 

groen-streg

 

Skifter du OP i pakkestørrelse:
Skifter du OP i pakkestørrelse, f.eks. fra “Lille- eller Mellempakken” eller til “FuldPakken” vil faktura for pakkeskiftet blive fremsendt, umiddelbart efter pakkeskiftet er udført.

Hvornår udføres pakkeskiftet?:
Pakkeskiftet udføres en af de første hverdage, efter enten den 1. januar, 1. april, 1. juli, eller den 1. september.
Har du f.eks. bestilt dit pakkeskifte den 10. marts, udføres pakkeskiftet pr. 30 juni. Der kan godt gå nogle dage inden pakkeskiftet udføres, men du betaler naturligvis for din nye pakke fra skæringsdatoen.

Pin It on Pinterest