VIGTIGE KONTAKTNUMRE: Problemer med TV-signalet, Tlf.: 7587 2144 | Problemer med Bredbånd-Telefoni, Tlf.: 7070 4040 ..... Læs mere

Opdateret den 09. september kl. 20.00
Så er problemerne ovre, der blokeringen hos Microsoft er endelig fjernet, og du kan nu igen sende mails til microsoft ejede mailkonti.
Vi skal endnu engang beklage de gener det har haft for dig, og husk at du skal sende de mails du har fået fejlmeddelelser på igen, da de ikke er leveret til modtageren.

———————————————————————————-

Opdateret den 09.september kl. 10.15
Det er nu Microsoft der blokerer for at du kan sende mails til Microsoft konti.

Alt er på plads fra Yousee´s side, alle servere er clearede, og man mangler nu kun at Microsoft på deres servere ophæver blokeringen.
det vil sige at det er ene og alene Microsoft der nu er problemet. Der bliver et efterspil mellem TDC koncernen og Microsoft, grundet denne utilfredsstillende behandling fra Microsofts side.

Siden her vil blive opdateret når vi igen får nyt, men vi opfordrer til periodisk selv at forsøge at sende mails til de konti du har problemer med.

———————————————————————————-

Opdateret den 07.september kl. 13.15
Det glæder os at kunne informere om, at nu er blokeringen der gjorde at du ikke kunne sende e-mails til udvalgte modtagere blevet fjernet.

Det betyder desværre endnu ikke at du kan sende mails til alle Microsoft konti @hotmail.com, @hotmail.dk; @outlook.dk,
Vi er blevet forklaret at det tager tid inden det slår igennem (men ikke hvor lang tid det tager)

Jeg vil forslå at du i aften prøver igen, og HVIS du får mails retur igen, vil jeg bede dig sende e-mailen til undertegnede, så vi kan bruge den i vores jagt på at få lukket sagen ned.

Vi beklager de gener det har haft for dig, og husk at du skal sende de mails du har fået fejlmeddelelser på igen, da de ikke er leveret til modtageren.
Der bliver fra foreningens side et efterspil med YouSee omkring, en kraftig forbedring af både informationsniveauet og den tid det har taget at få løst problemet.

———————————————————————————-

Opdateret den 05.september kl. 10.15
Der er desværre stadig problemer med at sende mails til førnævnte.
Der arbejdes hårdt på en løsning, og vi ved at der er utilfredsstillende.
De mails som du har forsøgt at sende, er IKKE leveret, og du skal derfor sende dem igen, når det igen virker.
———————————————————————————-

Opdateret mandag den 4. september kl. 12.15
Serveren har været markeret som en server hvorfra der kommer SPAM, og derfor blacklistet.
Dette sker med jævne mellemrum af brugere der udsender spam fra deres mailkonto (se det kender man godt hos YouSee, ja og alle andre mailudbydere. Proceduren for at mail serveren bliver afmeldt som “Registreret som SPAM server” er lavet idag kl. 10.12.
Vi afventer nu at der bliver åbnet for at der kan sendes igen.
———————————————————————————-

Fredag den 1. september kl. 10.33
Der er idag konstateret et problem med at sende mails fra @jellingnet.dk konti, udvalgte Microsoft ejede e-mail adresser, såsom hotmail.com, Outlook.com, Outlook.dk m.v.
Der er tekniker på sagen, og vi regner med at problemet er løst senest mandag formiddag.

Vi beklager de gener dette giver vores medlemmer.

Modtag vores nyhedsmail

Få relevante nyheder som en af de første, tilmeld dig nu, og vind en YouSee film

Hver måned trækkes lod om en Youseefilm til en værdi 49,-.
Alle modtagere af nyhedsmailen deltager automatisk i konkurrencen.

Vinderne får direkte besked.

------------------------------------------------------------------------------

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev, bekræfte du at have læst og accepteret vores betingelser for udsendelse af nyhedsbreve.

Du kan altid afmelde dig vores nyhedsbrev ved at klikke på det ”afmeld mig” link der medfølger i enhver nyhedsmail.

Du er nu tilmeldt :)

Pin It on Pinterest