JELLINGNET - VIGTIGE KONTAKTNUMRE: Problemer med TV-signalet, Tlf.: 7587 2144 | Problemer med Bredbånd-Telefoni, Tlf.: 7070 4040

Udmeldelse & opsigelse af TV-aftale

samhorighedVi er naturligvis kede af, hvis du ønsker at opsige dit TV-abonnement.
Vi er overbeviste, om at vi har både det bedste, og også samlet set det billigste tilbud til dig.

Hvis du ønsker at melde dig ud på grund af prisen, er det vores erfaring at der ved konkurrenterne er mange faldgruber, f.eks. voldsom nedsat pris de første 6 måneder og månedlige betalingsgebyrer m.m.
Husk at få undersøgt dette inden du beslutter dig.

Du skal huske på, at du som medlem af Jellingnet, har indflydelse.
Det er også din forening og den er ikke ret langt væk, i forhold til vores konkurrenter, hvor du blot er en kunde.

Der er faktisk også mange fordele ved medlemskabet, her er nogle af de vigtigste:

•  TV på alle TV i hjemmet, uden boks og uden kort
•  De fleste HD kanaler af samtlige TV udbydere på markedet
•  TV-signalet sendes generelt i bedre kvalitet end konkurrenterne
•  Seks forskellige TV-pakker
•  Mulighed for at få “TV med Bland Selv”
•  Web TV. Se TV på alle dine mobile enheder som Tablet og Smartphone
•  Stabilt og hurtigt internet til gode priser
•  Mobiltelefoni med familierabat (op til 200,- pr. måned)
•  Du har indflydelse på beslutningerne (Generalforsamling)

Ønsker du ikke at være medlem, vil vi naturligvis hjælpe dig ud af foreningen så hurtigt som muligt.

Regler for udmeldelse:
Du kan udmelde dig fire gange årligt, med mindst 30 dages varsel op til den 30. marts, den 30. juni, den 30. oktober eller den 31. december. Grunden til at det tager lidt tid, er at vi betaler kvartalsvist forud, for tv-kanaler til YouSee, og vi får desværre ikke pengene retur ved en afmelding.

 

Hvis du fortryder:
Ønsker du på et senere tidspunkt at blive medlem af Jellingnet, sørger vi naturligvis for, at du i løbet af en dag eller to, har både tv-signal og forbindelse til Internettet, afhængigt af dine ønsker

Har du spørgsmål i forbindelse med din udmeldelse kan du kontakte formand Mogens Christensen på Tlf.: 6167 2887.

Har du bredbånd gennem YouSee?
Har du bredbånds abonnement gennem Yousee, skal du opsige dette separat hvis ikke du ønsker at videreføre dit abonnement. Du kan opsige på tlf.: 7070 4040.  (Åbningstider i kundeservice)

Ønsker du at fortsætte med Bredbånd gennem YouSee, skal du være opmærksom på at du skal være medlem af Jellingnet, for at modtage bredbåndssignalet fra YouSee (Se priser for medlemsskab)
Afregning for Bredbånd opkræves kvartalsvist forud af YouSee, medlemsskab af foreningen opkræves for resten af kalenderåret, af Jellingnet. Der arbejdes på at du kun modtager en enkelt regning, men indstil videre vil du modtage to regninger.

 

Udmeldelse & opsigelse af TV-aftale

  • Ja, jeg ønsker at udmelde mig af jellingnet, og opsige min tv-aftale.

    Sådan udbetaler vi Din konto opgøres efter din udmeldelse op, og et eventuelt overskydende beløb udbetales til det kontonummer du har angivet i din opsigelse. Opgiver du IKKE et kontonummer, kan vi ikke udbetale beløbet til dig. Du kan forvente en udbetaling af overskydende beløb i løbet af 3-4 uger.

    Du får en opringning fra os. Vi vil gerne høre om dine bevægegrunde for udmeldelsen, og for at høre om der er noget vi kunne have gjort bedre.

  • Vær opmærksom på at hvis du skal bibeholde dit bredbånds abonnement, skal der foretages et pakkeskift, der lukker for dine tv-kanaler. Dette koster 395,00, og du bliver opkrævet gennem Jelling Radio & TV.
  • .
  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Modtag vores nyhedsmail

Få relevante nyheder som en af de første, tilmeld dig nu, og vind en YouSee film

Hver måned trækkes lod om en Youseefilm til en værdi 49,-.
Alle modtagere af nyhedsmailen deltager automatisk i konkurrencen.

Vinderne får direkte besked.

Du er nu tilmeldt :)

Pin It on Pinterest