VIGTIGE KONTAKTNUMRE: Problemer med TV-signalet, Tlf.: 7587 2144 | Problemer med Bredbånd el. Telefoni, Tlf.: 7070 4040 ..... Læs mere

Information til ejendomsmæglere/advokater m.v.

I forbindelse med salg af en ejendom tilsluttet Jellingnets net, er her de nødvendige informationer så refusionsopgørelsen kan opgøres.

Medlemsskab af Jellingnet følger ejendommen. Der skal derfor laves refusionsopgørelse ved salg.

Afregning for TV-abonnement
Medlemmer kan vælge årlig eller kvartalsvis betaling af deres TV-pakke.
Årlig afregning forfalder til betaling i januar måned, og kvartaslvise opkrævninger opkræves i januar, april, juli, og oktober måned.
Se aktuelle priser

Information om hvilken pakke ejendommen betaler for, kan ses på fakturaen fra Jelling Antenneforening.
Mange medlemmer har tilmeldt deres betaling til betalingsservice, og hvis I som ejendomsmæglere vil gøre opmærksom på, at sælger skal huske at afmelde betaling til betalingservice, vil i gøre en masse kunder glade.

Forespørgsler om restancer og andet:
Forespørgsler om eventuelle restancer, kvartals- eller årlig betaling, pakker m.v., skal ske via e-mail til post(@)jelling-radio.dk.
Uden fuldmagt fra ejeren af adressen, må vi i henhold til Persondataforordningen, IKKE udlevere disse data.
Hvis vi samtidigt kan få oplyst navn på ny ejer, vil vi blive glade for dette.

.