JELLINGNET - VIGTIGE KONTAKTNUMRE: Problemer med TV-signalet, Tlf.: 7587 2144 | Problemer med Bredbånd-Telefoni, Tlf.: 7070 4040

Mailopsætning af din @jellingnet.dk mailadresse

 

Det kan virke forvirrende, men der faktisk flere forskellige opsætninger der virker.

Siden år 2001, har der både været Arrownet, Dansk Kabel TV og nu YouSee som har leveret vores e-mails. Den opsætning du har stående på det oprindelige brev fra Arrownet.dk, virker stadig.

Alle nye kunder får nedenstående oplysninger, og du må forvente at på et tidspunkt, så vil Yousee bede dig om at skifte til nedenstående indstillinger, så er du ved at geninstallere en computer, så brug nedenstående oplysninger.

vejledning_udskrivDen korte vejledning:
Indgående: pop3.Foreningsmail.dk ( port 995 )
ssl godkendelse

Udgående: asmtp.foreningsmail.dk ( port 465 )
ssl godkendelse

Flueben i “Server til udgående post kræver godkendelse”
Makrering i “Brug samme indstillinger som i serveren til indgående post”

Har du behov for en dyberegående vejledning, så klik på det grønne link “Udskriv vejledning”.

Har du behov for en ekstra e-mailadresse, læs i menuen i højre side.

 

Webmail_1

Pin It on Pinterest

Modtag vores nyhedsmail

Få relevante nyheder som en af de første, tilmeld dig nu, og vind en YouSee film

Hver måned trækkes lod om en Youseefilm til en værdi 49,-.
Alle modtagere af nyhedsmailen deltager automatisk i konkurrencen.

Vinderne får direkte besked.

Du er nu tilmeldt :)